Dla kobiet w ciąży

Niedługo będziesz Mamą! Gratulujemy!

Twoje życie zmieni się, gdy pojawi się nowy członek rodziny.
Na razie zmienia się Twoje ciało. W czasie ciąży Twój organizm przeżywa istną rewolucję.  Układ  hormonalny, krążenia, nerwowy, pokarmowy, mięśniowo-powięziowy i kostno-stawowy muszą sprostać wielkiemu zadaniu. W konsekwencji pracują nieco inaczej, a Ty widzisz i odczuwasz te zmiany.
Powiększający się brzuch sprawia, że zachowanie równowagi osiągasz dzięki coraz bardziej odchylonej do tyłu górnej połowie ciała. Prowadzi to do pogłębienia naturalnych krzywizn kręgosłupa, zwłaszcza w okolicy lędźwiowo-krzyżowej. Nieprzyjemnym wynikiem tego stanu są uporczywe bóle mięśni pleców.

Mogą pojawić się na każdym etapie ciąży i powodują przykre dolegliwości, takie jak promieniowanie do pośladków i nóg.
Dodatkowo częstą dolegliwością są bóle spojenia łonowego oraz stawów krzyżowo biodrowych.

Nie jesteś skazana na cierpienie. Istnieje wiele sposobów zapobiegania powstawaniu bólu. Odpowiednio dobrane formy ruchu, przyjmowanie poprawnych pozycji podczas siedzenia czy leżenia oraz nauka ćwiczeń kształtujących dobry wzorzec ruchu  skutecznie zapobiegają jego powstawaniu.

Odczuwasz już ból pleców? Nic straconego. Poprzez techniki terapeutyczne jesteśmy w stanie zniwelować ból- znaleźć jego przyczynę i zwalczyć objawy. Pomożemy Ci dobrać odpowiednie ćwiczenia, nauczymy poprawnego rozciągania i wzmacniania mięśni.

Dla Pań w ciąży oferujemy:

• techniki rozluźniania mięśniowo- powięziowego
  • techniki energizacji mięśni
  • techniki punktów spustowych